Elazığ'da elinde bıçakla yarı çıplak caddeye çıkan şahıs ekipleri alarma geçti!

Elazığ'da elinde bıçakla yarı çıplak caddeye çıkan şahıs ekipleri alarma geçti!

Elazığ'da yarı çıplak caddeye çıkan ve elindeki bıçak ile kendine zarar veren şahıs, ekipler tarafından ikna edilerek hastaneye götürüldü.

2023.06.16 17:40 - Son Güncellenme: 2023.06.16 17:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elazığ'da elinde bıçakla yarı çıplak caddeye çıkan şahıs ekipleri alarma geçti!

Olay, şehrin en işlek caddesi olan Gazi Caddesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, cezaevinden yeni çıktığı ve psikolojik sorunları olduğu öğrenilen bir şahıs, yarı çıplak halde elinde bıçak ile caddeye çıktı. Durumun haber verilmesi üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi. Şahıs, bir yandan kendine zarar verirken bir yandan da dakikalarca çevresine hakaretler savurdu.

Asayiş Şube Müdürlüğüne bağlı yunus ekiplerinin ikna ettiği şahıs bıçağı elinden bıraktı. Ambulansa alınan şahıs tedavisi için polis eşliğinde hastaneye kaldırıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.06.16 17:40 - Son Güncellenme: 2023.06.16 17:41 - HABER MERKEZİ
A