Elazığ'da deprem oldu!

Elazığ'da deprem oldu!

Elazığ'da 21.37'de deprem meydana geldi. Yeryüzüne yakın seviyedeki sarsıntı vatandaşlar tarafından da hissedildi. Kandilli Rasathanesi açıklama yaptı.

2024.10.20 21:54 - Son Güncellenme: 2024.10.20 21:55 - Güncel - SOSYAL MEDYA
A
Elazığ'da deprem oldu!

Elazığ​ Sivrice​ merkezli 3.7 büyüklüğünde bir deprem​ oldu.  Saat 21.37'deki sarsıntı Kandilli Rasathanesi​'nin açıkladığı verilere göre yerin 2 kilometre derininde meydana geldi. Yeryüzüne yakınlığı nedeniyle kuvvetli hissedilen sarsıntı tedirginlik oluşturdu.

 

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.10.20 21:54 - Son Güncellenme: 2024.10.20 21:55 - SOSYAL MEDYA
A