Elazığ'da bir mahalle karantinaya alındı

Elazığ'da bir mahalle karantinaya alındı

Elazığ'ın Mollokendi beldesine bağlı bir mahalle korona virüs (Covid-19) nedeniyle karantinaya alındı.

2021.02.24 21:48 - Son Güncellenme: 2021.02.24 21:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elazığ'da bir mahalle karantinaya alındı

Alınan bilgiye göre, Mollokendi beldesine bağlı Güntaşı Mahallesi'nde bazı kişilerin Covid-19 testi pozitif çıktı.

Bunun üzerine Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, halk sağlığının korunması ve salgının kontrol altına alınması amacıyla mahallenin karantinaya alınmasını kararlaştırdı.

Kararın ardından mahalleye giriş çıkışları kapatılarak karantina süreci başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2021.02.24 21:48 - Son Güncellenme: 2021.02.24 21:48 - HABER MERKEZİ
A