Elazığ'da bir mahalle karantinaya alındı
Elazığ'ın Mollokendi beldesine bağlı bir mahalle korona virüs (Covid-19) nedeniyle karantinaya alındı.
2021.02.24 21:48 - Son Güncellenme: 2021.02.24 21:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
Alınan bilgiye göre, Mollokendi beldesine bağlı Güntaşı Mahallesi'nde bazı kişilerin Covid-19 testi pozitif çıktı.
Bunun üzerine Umumi Hıfzıssıhha Kurulu, halk sağlığının korunması ve salgının kontrol altına alınması amacıyla mahallenin karantinaya alınmasını kararlaştırdı.
Kararın ardından mahalleye giriş çıkışları kapatılarak karantina süreci başlatıldı.