Elazığ'da baz istasyonlarından akü çalan hırsızlar yakalandı

Elazığ'da baz istasyonlarından akü çalan hırsızlar yakalandı

ELAZIĞ kent merkezindeki baz istasyonlarından akü çalan 2 hırsız, Jandarmanın takibi sonucu Alacakaya İlçesi'nde yakalandı. Mahkemeye çıkarılan 2 kişi tutuklanarak cezaevine konuldu.

2016.04.17 15:46 - Son Güncellenme: 2016.04.17 15:46 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elazığ'da baz istasyonlarından akü çalan hırsızlar yakalandı

Elazığ merkez ve çevre yolu üzerinde bulunan baz istasyonlarından Mart ayından beri 36 akü çalan Ş.A. ve M.E.E. adlı hırsızlar, son olarak 2 gün önce Güney çevreyolu üzerinde bulunan GSM şirketlerine ait baz istasyonundan çaldıkları akülerle kaçarken Gezin Jandarma Kontrol Noktası'ndan durdurulmak istendi. Kontrol noktasındaki bariyerlere çarparak Alacakaya İlçesi yönüne kaçan 2 hırsız, jandarmanın sıkı takibi sonucu Alacakaya maden ocakları şantiye bölgesinde gizlendikleri yerde yakalandı. Sorgularında çaldıkları akülerin yerlerini söyleyen 2 şüpheli, çıkarıldıkları mahkemede tutuklanarak cezaevine konuldu.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.04.17 15:46 - Son Güncellenme: 2016.04.17 15:46 - HABER MERKEZİ
A