Elazığ'da baraj gölüne düşen telefonu için dalgıç tuttu
Keban Baraj Gölü'nde balık tutmaya giden vatandaş, suya düşen telefonu için dalgıç tuttu. O anlar ise kameralara anbean yansıdı.
2023.10.31 10:31 - Son Güncellenme: 2023.10.31 10:32 - Güncel - İHA
Elazığ'da Keban Baraj Gölü kenarında ilginç bir görüntü kayıtlara geçti.
Keban Barajı'na balığa giden bir kişi, telefonunu suya düşürdü.
Dalgıç tuttu
Telefonunu kurtarmak isteyen kişi, dalgıç tuttu.
Telefonu 2 saatte buldu
Bölgeye gelen dalgıç, 2 saatlik arama sonucunda telefonu 14 metre derinlikte bularak sahibine teslim etti.
Büyük mutluluk yaşadı
Telefonuna kavuşan ve halen çalıştığını gören balıkçı büyük mutluluk yaşadı.