Elazığ'da aç kalan tilkiler kent merkezine indi

Elazığ'da aç kalan tilkiler kent merkezine indi

Elazığ'da aç kalan tilkiler kent merkezine kadar indi.

2017.02.07 10:08 - Son Güncellenme: 2017.02.07 10:09 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elazığ'da aç kalan tilkiler kent merkezine indi
00:34 Aç kalan tilkiler kent merkezine indi

İLGİLİ VİDEO

Aç kalan tilkiler kent merkezine indi

Elazığ'ın merkez Hilalkent Mahallesi 400'üncü sokakta bulunan Palmiye Sitesi önünde, işe gitmek için evden çıkan bir kişi tilkileri gördü. Tilkileri gören kişi, cep telefonu ile onları kısa süreliğine de olsa görüntülemeyi başardı.

Bir süre çevrede gezinen tilkiler daha sonra site önünden ayrıldı. Daha öncede Karakoçan ilçesi sınırlarında yerleşim yerleri yakınında nesli tükenmekte olan 3 vaşak görüntülenmişti. Yaban hayvanlarının ağır geçen kış şartlarına yiyecek bulmakta zorlandığı için yaşam yerleri yakınlarına geldiği tahmin ediliyor.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2017.02.07 10:08 - Son Güncellenme: 2017.02.07 10:09 - HABER MERKEZİ
A