Elazığ'da 3 caddede ulaşıma kısıtlama kararı

Elazığ'da 3 caddede ulaşıma kısıtlama kararı

ELAZIĞ'da koronavirüs tedbirleri kapsamında kentin en işlek 3 caddesindeki araç ve yaya trafiğine kısıtlama getirildi.

2020.04.03 16:06 - Son Güncellenme: 2020.04.03 16:06 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Elazığ'da 3 caddede ulaşıma kısıtlama kararı

Elazığ Valiliği'nce kent genelinde koronavirüsle mücadele çalışmaları sürüyor. Bu kapsamda Vali Çetin Oktay Kaldırım'ın başkanlığında toplanan İl Hıfzıssıhha Kurulu'nca, kentin en işlek caddelerinden olan Gazi Caddesi, Vali Fahribey Caddesi ve Hürriyet Caddesi'nde yaya ve araç trafiğine kısıtlama getirildi. Kararın ardından polis ekiplerince caddelerin ana giriş noktalarına bariyerler kurulup, ara bağlantıları ise şeritlerle kapatıldı.  

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.04.03 16:06 - Son Güncellenme: 2020.04.03 16:06 - HABER MERKEZİ
A