El emeklerini sergilediler

El emeklerini sergilediler

Düzce Halk Eğitim Merkezi ve Akşam Sanat Okulu bünyesinde açılan el sanatları kursuna katılan kursiyerler 7 aylık emeklerini hazırladıkları sergiyle beğeniye sundular.

2013.04.25 17:40 - Son Güncellenme: 2013.04.25 17:40 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
El emeklerini sergilediler


Aydınpınar ve Güven köyünde ikamet eden kursiyerlerin hazırladığı sergi Belediye Sergi Salonu'nda açıldı. Açılışa Vali Adnan Yılmaz, Cumhuriyet Başsavcısı Ramazan Solmaz, il müdürleri ve vatandaşlar katıldı.
Eğitmenler Havva Demirağ, Feriha Baykurt ve Fatma Yılmaz ile 33 kursiyerin el emeklerinin yer aldığı sergi yoğun ilgi gördü. Sergi 26 Nisan Cuma gününe kadar açık kalacak.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.25 17:40 - Son Güncellenme: 2013.04.25 17:40 - HABER MERKEZİ
A