Ekrem İmamoğlu oyunu kullandı
CHP'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Ekrem İmamoğlu eşi ile birlikte oyunu kullandı
2019.03.31 11:17 - Son Güncellenme: 2019.03.31 11:18 - Projeler - HABER MERKEZİ
Oyunu kullandıktan sonra açıklama yapan Ekrem İmamoğlu, "Hayırlı olsun. Şehrimiz için İstanbulumuz için bugün bir yerel seçim. Gerçekten İstanbul için çok güzel bir netice olacağına inanıyorum. 5 yıl için hem İstanbul hem de Türkiye'nin tüm kentlerinin güzel bir yönetimle buluşması, herkesin kucaklandığı mutlu huzurlu olduğumuz şehirlerin olduğu başta İstanbul'da yaşanmasını diliyorum" dedi.