Ehliyet bedeli niye düştü?

Ehliyet bedeli niye düştü?

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, önce 101 lira olarak belirlenen ehliyet yenileme bedelinin düşüş nedenini açıkladı.

2013.07.05 21:46 - Son Güncellenme: 2013.07.05 21:46 - Ekonomi - HABER MERKEZİ
A
Ehliyet bedeli niye düştü?

Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, kamuoyunda tartışma yaratan ehliyet yenileme ücretleri konusunda Twitter üzerinden açıklama yaptı.

Radikal Gazetesi yazarı Uğur Gürses'in Twitter üzerinden sorusunu yanıtlayan Şimşek, önce 101 lira olarak belirlenen ve kamuoyunda tepki yaratan ehliyet yenileme ücretinin 15 liraya indirildiğini belirtirken, bunun gerekçesini de açıkladı.

Şimşek, İçişleri Bakanlığı'nın hazırlanan tasarıda rutin ehliyet yenileme ücretini baz aldığını belirtirken, "Dün konu bana aktarıldı, maliyet bazlı bir ücret belirledik" dedi. 

Diğer Ekonomi Haberleri için tıklayın


2013.07.05 21:46 - Son Güncellenme: 2013.07.05 21:46 - HABER MERKEZİ
A