Edirne'de seyir halinde alev alan otomobil yandı
EDİRNE'de evine giden 52 yaşındaki Selman Gürses'in kullandığı otomobil, hareket halindeyken alev alıp yandı. Yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürülürken, otomobil kullanılamaz hale geldi.
2016.03.11 21:02 - Son Güncellenme: 2016.03.11 21:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
İLGİLİ VİDEO
Araç alevlere teslim oldu
Olay, Kapıkule'den Şehir merkezine seyir halindeki bir otomobilin Gazimihal Köprüsü yanında alev almasıyla meydana geldi. Akşam saatlerinde meydana gelen olayda, Selman Gürses'in kullandığı 59 TK 216 plakalı otomobilin motor kısmı alev aldı.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, araca müdahale ederek kısa sürede aracı söndürdü. Yangın esnasında Kapıkule- Edirne karayolu yaklaşık 20 dakikalığına tek taraflı olarak trafiğe kapandı.

"GAZDAN BENZİNE ALIRKEN ALEV ALDI"
İşyerinden Kaleiçi'ndeki evine giden Selman Gürses, gazın bittiğini belirterek, aracı benzine çevirdiği sırada aracın alev aldığını söyledi.

Aracın tüplü olduğunu kaydeden Gürses, "Gaz bitmişti ben de benzine çevirdim, yanmaya başladı" şeklinde konuştu.

Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.