Edirne'de bir vatandaş oy kullanmayan köpeği ile gitti
Edirne'de yaşayan Nebahat Bilgin, köpeği "Bambi" ile oyunu kullandı.
2024.03.31 09:17 - Son Güncellenme: 2024.03.31 09:18 - Güncel - AA
Nebahat Bilgin, oy kullanacağı Kurtuluş İlkokuluna 7 yaşındaki dişi şivava cinsi köpeğiyle geldi.
Oy kullanarak kabinine girerken köpeğini sandık görevlilerine teslim eden 74 yaşındaki Bilgin, evden çıktığında köpeğini yanından ayırmadığını söyledi.
Seçimlerin hayırlı olmasını dileyen Bilgin, "Köpeğim 7 yaşında, birlikte oyumuzu kullanmaya geldik. Her seçimde böyle geliyoruz" dedi.