Eda Özerkan, Instagram'dan herkese teşekkür etti

Eda Özerkan, Instagram'dan herkese teşekkür etti

Geçtiğimiz hafta Timur Acar ile olan birlikteliğini evlilikle taçlandıran Eda Özerkan, Instagram hesabı üzerinden herkese teşekkür etti.

2016.07.26 14:20 - Son Güncellenme: 2016.07.26 14:20 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Eda Özerkan, Instagram'dan herkese teşekkür etti

Geçtiğimiz hafta sonu Çubuklu Hayal Kahvesi'nde evlenmeye hazırlanan ikili, nikahı bu hafta sonuna almıştı. Oyuncular yazılı açıklama yapmayı da ihmal etmezken yaklaşan düğün için hazırlıklara başlamışlardı.

Ünlü çift 1 hafta rötarlı da olsa, düzenlenen düğün törenleriyle dünyaevine girdiler. Düğüne ikilinin aileleri, yakın dostları ve oyuncu arkadaşları dahil çok sayıda davetli katıldı. Gerçekleşen eğlenceli düğünün ardından herkes balayı fotoğrafları beklerken çift komşu ziyareti için Rodos'a gitti.

Balayını komşu ülke Yunanistan'da geçirecek olan Eda Özerkan ve Timur Acar çifti, sosyal medyadan paylaşım yapmayı da ihmal etmiyor.

EDA ÖZERKAN'DAN TEŞEKKÜR GELDİ

Gelin Eda Özerkan, düğünün sonrasında balayından paylaşımlar yaparken, bugün paylaştığı bir fotoğraf aracılığıyla ise düğün törenlerine katılan herkese teşekkür etti.

Özerkan, yaptığı açıklamada, "Hayatlarımızı birleştirdiğimiz gün şüphesiz ki en özel günlerimizden biriydi.Kendimizi adeta bir masal diyarında hissettik.Öncelikle bu masalın bir parçası olan,aşkımıza tanıklık eden tüm sevdiklerimize gönülden teşekkür ediyoruz..."ifadelerine yer verdi.

 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.07.26 14:20 - Son Güncellenme: 2016.07.26 14:20 - HABER MERKEZİ
A