Eda Nur Tulum Türkiye Şampiyonu oldu
Eskişehirli Eda Nur Tulum İzmir'de katıldığı müsabakada 400 metre Gençler kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu.
2024.07.15 15:33 - Son Güncellenme: 2024.07.15 15:33 - Spor - İHA
Eskişehirli genç atlet Eda Nur Tulum İzmir'de 13-14 Temmuz tarihlerinde yapılan U-20 Atletizm Türkiye Şampiyonası'na katıldı.
Burada rakipleriyle adeta dişe diş mücadele veren Tulum, 400 metre Gençlerde Türkiye Şampiyonu oldu. Eskişehirli genç sporcu mutluluğunu antrenörü ve yakınlarıyla paylaştı.