Eczacıların SGK ile 'revizyon' mesaisi 

Eczacıların SGK ile 'revizyon' mesaisi 

Bursa Eczacılar Odası Başkanı Okan Şahin, Sosyal Güvenlik Kurumu ile Türk Eczacılar Birliği Üyesi arasında yapılan, Birliğe üye eczanelerden ilaç teminine ilişkin protokol revizyonu için yapılan görüşmelere katıldı. 

2022.09.22 18:50 - Son Güncellenme: 2022.09.22 18:55 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Eczacıların SGK ile 'revizyon' mesaisi 

ERCAN ÇALIŞIR / BURSADA BUGÜN

İlaç temini protokolünde revizyon talep eden eczacılar, SGK yetkilileri ile toplantı gerçekleştirdi.

Toplantıya katılan Bursa Eczacılar Odası Başkanı Okan Şahin Bursada Bugün'e açıklamalarda bulundu. Şahin, "Bugün Ankara'dayım. Bu protokol görüşmesinde SGK ile üye eczanelerin protokolündeki bazı maddelerin revizyonunu içeriyor. Ekonomik kısımlara daha geçilmedi. Diğer maddeler üzerinde görüşmeler devam ediyor. İlaçların fiyatlandırma aşaması Sağlık Bakanlığı ile alakalı. SGK ile yapılan görüşmeler, üye eczacılar ile alakalı bazı iyileştirmeleri içeriyor. Burada yapılan görüşme SGK ile eczanelerin arasındaki ilaç temini protokolünde revizyona gidilmesi talebidir" diye konuştu.

 

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2022.09.22 18:50 - Son Güncellenme: 2022.09.22 18:55 - HABER MERKEZİ
A