Ebru Yaşar: Bahar bana hep iyi gelmiştir
Ebru Yaşar, geçen hafta sonu Girne'deki The Savoy Ottoman Palace'ta sahneye çıktı.
2019.03.05 08:39 - Son Güncellenme: 2019.03.05 08:39 - Magazin - HABER MERKEZİ
Baharla birlikte konser maratonuna hoız vereceğini söyleyen ünlü şarkıcı, ''Bahar bana her zaman iyi gelmiştir. Konser ve iş programımız geçen seneye nazaran daha tempolu ve yoğun'' dedi.
