Ebru Yaşar: Bahar bana hep iyi gelmiştir

Ebru Yaşar: Bahar bana hep iyi gelmiştir

Ebru Yaşar, geçen hafta sonu Girne'deki The Savoy Ottoman Palace'ta sahneye çıktı.

2019.03.05 08:39 - Son Güncellenme: 2019.03.05 08:39 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Ebru Yaşar: Bahar bana hep iyi gelmiştir

Baharla birlikte konser maratonuna hoız vereceğini söyleyen ünlü şarkıcı, ''Bahar bana her zaman iyi gelmiştir. Konser ve iş programımız geçen seneye nazaran daha tempolu ve yoğun'' dedi.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.03.05 08:39 - Son Güncellenme: 2019.03.05 08:39 - HABER MERKEZİ
A