Ebru Şallı'dan boşanma sonrası ilk açıklama!

Ebru Şallı'dan boşanma sonrası ilk açıklama!

Ebru Şallı, Harun Tan ile boşanmasının ardından ilk açıklamayı yaptı.

2013.07.13 17:33 - Son Güncellenme: 2013.07.13 17:33 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Ebru Şallı'dan boşanma sonrası ilk açıklama!

 

 

İşte Ebru Şallı'nın yaptığı o açıklama!

'Sevgi ve saygı çerçevesinde başlayan evliliğimizi maalesef yine sevgi ve saygı çerçevesinde bitirme kararı aldık. İşin doğrusunu benim ağzımdan öğrenin istedim, sonuçta zaten bu olay duyulacaktı. Biz çift olarak sessiz sedasız bitirmek istedik. Yaşamış olduğumuz birtakım fikir ayrılıkları ve zaman bizi boşanmaya sürükledi. 2 tane çocuğumuz var. Beren'in velayeti babasında, Parsın velayeti bendedir ancak çocuklar benimle birlikte yaşayacaklar. Harun'la dostuz. Herhangi bir kavgamız gürültümüz yok. Sakin sakin yolları ayırdık. Her zaman dostuz. Çocuklardan dolayı hassas bir durum olduğunu belirtir, hepinizden anlayış beklerim.'

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.07.13 17:33 - Son Güncellenme: 2013.07.13 17:33 - HABER MERKEZİ
A