Ebru Şallı: 'Bağcılara gidiyorum'
Kısa bir süre önce "Yeni yılda çocuklarımla olacağım" diyen Ebru Şallı, 2014 yılını sevgilisi Sinan Akçıl'la Almanya'da karşıladı.
2014.01.02 13:03 - Son Güncellenme: 2014.01.02 13:03 - Magazin - HABER MERKEZİ
Yılbaşı gecesi üç ayrı yerde sahne alan Akçıl'la buluşmak üzere yola çıkan Şallı, önceki gün Atatürk Havalimanı'nda görüntülendi. Türk Hava Yolları'nın 15:10 uçağıyla Düsseldorf'a hareket etmeden önce check-in işlemi yaptıran Şallı, gazetecilerin fotoğraflarını çekmesiyle şaşkınlık yaşadı. Şallı, ısrarlı sorular karşısında gülerek, "Nereye gittiğimi söyleyemem. Bağcılar'a gidiyorum" dedi. Şallı, "2013 kötü bir yıl oldu. Yeni yıl herkese iyilik, güzellik ve aşk getirsin." dedi.