Eboue'den taraftara teşekkür!
Galatasaray'ın Fildişi Sahilli oyuncusu Eboue, Fenerbahçe derbisi hakkında konuştu..
2013.11.10 22:21 - Son Güncellenme: 2013.11.10 22:22 - Spor - HABER MERKEZİ
Eboue'nin açıklamalarından derlenenler şöyle:
"Öncelikle taraftarımıza çok teşekkür ediyorum. Statta değildiler ama bizi uğurlamaya geldiler. Yanımızda olduklarını bize hissettirdiler. Maça gelecek olursak; ciddi rakibimize, en büyük rakibimize kaybettik. Bu sezon ligde çok fazla puan kaybettik, telafi etmek için çok fazla çalışmamız lazım"