Ebola Amerika'nın göbeğinde ortaya çıktı!

Ebola Amerika'nın göbeğinde ortaya çıktı!

Gine'de bir süre Ebola hastalarının tedavisi için çalıştıktan sonra ABD'nin New York kentine dönen doktorun, Ebola virüsü taşıdığı belirlendi.

2014.10.24 09:08 - Son Güncellenme: 2014.10.24 09:46 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Ebola Amerika'nın göbeğinde ortaya çıktı!

Gün geçtikçe dünyayı daha çok tehdit eden Eola virüsü, New York'a da ulaştı. Ebola hastalarını tedavi etmek için bir süre Gine'de bulunan Dr. Craig Spencer, New York'ta Ebola virüsü taşıdığı belirlenen ilk kişi oldu.

Bellevue Hastanesi'ne kaldırılan doktora yapılan testlerin pozitif çıkmasının ardından, New York Sağlık Müdürlüğü alarma geçti.

Sağlık Müdürlüğü, Dr. Craig Spencer'in temasta bulunduğu kişileri aramaya başladı.

ABD Hastalık Kontrol ve Öleme Merkezi'nin, ilk tanıyı doğrulamak için Spencer üzerinde yeni bir test yapacağı belirtildi.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2014.10.24 09:08 - Son Güncellenme: 2014.10.24 09:46 - HABER MERKEZİ
A