e-reçete'yi en çok aile hekimleri sevdi

e-reçete'yi en çok aile hekimleri sevdi

Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Başkanı Fatih Acar, Türkiye açısından son derece önemli olan e-reçete uygulamasını 1 Temmuz itibarıyla hayata geçirdiklerini hatırlattı.

2012.07.06 11:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
e-reçete'yi en çok aile hekimleri sevdi

Bugün gelinen noktada sıkıntıların önemli ölçüde görülmediğini bildiren Acar, bugüne kadar sağlık hizmet sunucularından MEDULA Sistemi'ne girilen e-reçetelerin yüzde 76,19'unun aile hekimlikleri, yüzde 14,59'unun özel hastaneler, yüzde 8,09'unun devlet hastaneleri ve yüzde 1,13'ünün de üniversite hastaneleri tarafından oluşturulduğunu söyledi.
Acar, "Yaklaşık yüzde 50 oranında sisteme e-reçete olarak kayıt gerçekleşmiş. Bu, bu kadar kısa sürede sevindirici bir neticedir..110 bin doktorun 71 bin 829'u şifrelerini almışlar" dedi.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2012.07.06 11:43 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A