E-reçete dönemi Bursa'da ne zaman başlayacak?

E-reçete dönemi Bursa'da ne zaman başlayacak?

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü, e-reçeteye geçiş ile ilgili sağlık ocağı, devlet hastaneleri ve özel sağlık kuruluşlarına uyarı mesajı yayınladı.

2012.03.08 22:03 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
E-reçete dönemi Bursa'da ne zaman başlayacak?

Bursa İl Sağlık Müdürlüğü resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi;
"01.07.2012 tarihi itibarıyla tüm sağlık hizmet sunucularında (Aile hekimlikleri, 2 inci ve 3 üncü basamak devlet hastaneleri, özel sağlık kuruluşları ve üniversite hastaneleri) e-reçete uygulaması başlanacağından, kullanılan yazılımların düzenlenmesi ve 15.03.2012 tarihine kadar da MEDULA sistemi üzerinden gerekli test işlemlerinin yapılması gerekmektedir."

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2012.03.08 22:03 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A