Düzce'de uyuşturucu kullanan 12 kişi hakkında işlem yapıldı

Düzce'de uyuşturucu kullanan 12 kişi hakkında işlem yapıldı

Düzce'de Jandarma ekipleri son 1 hafta içinde yaptıkları uygulamalarda bir değişik uyuşturucu ele geçirdi. 12 kişi hakkında işlem yapıldı.

2024.02.02 11:34 - Son Güncellenme: 2024.02.02 11:35 - Güncel - İHA
A
Düzce'de uyuşturucu kullanan 12 kişi hakkında işlem yapıldı

Düzce İl Jandarma Komutanlığınca 22-29 Ocak 2024 tarihleri arasında icra edilen önleyici faaliyetler neticesinde 26 gram kubar esrar, 23 gram metamfetamin, 6 gram kokain, 6 gram skunk, 4 adet extacy, 3 gram bonzai ele geçirildi. Hakkında uyuşturucu madde kullanma ve bulundurma suçunu işleyen 12, şüpheli hakkında adli tahkikat başlatıldığı bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.02 11:34 - Son Güncellenme: 2024.02.02 11:35 - İHA
A