Düzce'de paraşüt deresine 15 bin alabalık bırakıldı!

Düzce'de paraşüt deresine 15 bin alabalık bırakıldı!

Düzce'de derelere 15 bin adet kırmızı benekli alabalık salımı gerçekleştirildi.

2024.09.21 10:56 - Son Güncellenme: 2024.09.27 15:10 - Güncel - İHA
A
Düzce'de paraşüt deresine 15 bin alabalık bırakıldı!

Düzce'de balıklar derelerle buluşuyor, doğa canlanıyor. Yığılca ilçesi kırık köyünde Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğünce Paşabükü deresine kırmızı benekli alabalık salımı Vali Selçuk Aslan ve protokol üyelerinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Bölgenin doğal yaşam dengesini korumak ve su kaynaklarının daha verimli kullanılmasını sağlamak amacıyla düzenlenen salımda konuşan Vali Selçuk Aslan, "Doğal popülasyonun zenginleşmesi adına bu dereden yakalanan anaç balıklardan sağım yapılarak elde edilen yavrulardan bu bölgede 5 bin, il genelinde ise 15 bin yavru kırmızı benekli alabalığın derelerimize salımını gerçekleştirdik. Derelerimizde balığın, bereketin ve bolluğun çoğalmasını temenni ediyorum" ifadelerini kullandı.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.09.21 10:56 - Son Güncellenme: 2024.09.27 15:10 - İHA
A