Düzce Belediye Başkanı 650 bin TL'lik makam aracında selfie çekti
Geçtiğimiz yıl 'Herkes Audi ile gelsin, ben Passat mı çekeyim yanlarına' sözleriyle tüm dikkatleri üzerine çeken Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş, önceki gün 650 bin liralık makam aracının içinde selfie çekti...
2016.04.24 15:02 - Son Güncellenme: 2016.04.24 15:03 - Güncel - HABER MERKEZİ
Posta'nın haberine göre AK Partili Düzce Belediye Başkanı Mehmet Keleş'in, 30 Mart 2014 yerel seçimlerinden sonra aldırdığı 650 bin lira değerindeki Audi A8 marka makam otomobilini 'Herkes Audi ile gelsin, ben Passat mı çekeyim yanlarına' sözleriyle savunmuştu.

Başkan Keleş eleştirilere Instagram hesabından paylaştığı fotoğrafla cevap verdi.
Keleş Audi marka makam arabasının içinden selfie çekip sosyal medyadan paylaştı.
Altına da "Pek hoşlanmayacaksınız ama ne çare" yazdı. Belediye Başkanı'nın bu mesajını eleştirenler de oldu, mesaja destek verenler de oldu.