Duvarını kırıp girdikleri markette kola içmişler!

Duvarını kırıp girdikleri markette kola içmişler!

Adana'nın Seyhan ilçesinde bir marketin duvarını kırıp içeriye giren iki hırsızın, markette kola içtikleri tespit edildi.

2019.06.03 07:11 - Son Güncellenme: 2019.06.03 07:11 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Duvarını kırıp girdikleri markette kola içmişler!

Alınan bilgilere göre, Doktor Ahmet Sadık Bulvarı'nda ağız maskesi  takan iki hırsız, bir firmaya ait süpermarkete havalandırma boşluğu yanındaki  duvarı kırarak girdi.

Dolapta bulunan kolalara yönelen hırsızlar, bir miktar kolayı  tükettikten sonra alarm çalması üzerine panikledi. Ardından sigara bölümüne giden  hırsızlar, buradan yanlarına alabildikleri kadar sigarayı alarak marketten kaçtı.

Haber verilmesi üzerine olay yerine gelen polis ekipleri, bir süre  şüphelileri market içerisinde aradıktan sonra inceleme yaptı.

Kırılan duvarın yanında hırsızlara ait malzeme bulan ekipler,  şüphelilerin marketin içinde kola içtiklerini, kaçarken de yanlarına sigara  aldıklarını tespit etti.

Şüphelilerin yakalanması için çalışma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.06.03 07:11 - Son Güncellenme: 2019.06.03 07:11 - HABER MERKEZİ
A