Düşen telefonu için ikinci kattan düştü

Düşen telefonu için ikinci kattan düştü

Bursa'da 20 yaşındaki genç kız, pencerenin önüne düşen cep telefonunu almaya çalışırken 2. kattan düşerek hastanelik oldu.

2013.09.01 10:52 - Son Güncellenme: 2013.09.01 11:10 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Düşen telefonu için ikinci kattan düştü


Edinilen bilgiye göre olay, dün akşam saatlerinde merkez Osmangazi ilçesi Yavuzselim Mahallesi'nde meydana geldi. 20 yaşındaki Merve P., pencerenin önüne düşen telefonu almak için uzandı. Birden dengesini kaybeden Merve P., ikinci kattan düştü. Olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri yaralı genç kızı, Şevket Yılmaz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırdı.
Polis olayla alakalı soruşturma başlatırken, tedavisi süren Merve P.'nin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2013.09.01 10:52 - Son Güncellenme: 2013.09.01 11:10 - HABER MERKEZİ
A