Dünya Sağlık Örgütü'ne Suriye hatırlatması
Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, İzmir'de Dünya Sağlık Örgütü tarafından düzenlenen toplatıda, örgüte Suriye'yi hatırlattı
2013.09.17 16:13 - Son Güncellenme: 2013.09.17 16:13 - Dünya - HABER MERKEZİ
Dünya Sağlık Örgütü (WHO) 63. Avrupa Bölge Komitesi Toplantısı, İzmir'in Çeşme ilçesinde başladı. 53 ülkenin sağlık bakanlığı temsilcilerinin katıldığı 4 günlük toplantıya, Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu başkanlık etti.
Açış konuşmasını yapan Müezzinoğlu, WHO temsilcilerini Suriye'de yaşanan insanlık dramına daha fazla duyarlı olmaya çağırdı. Müezzinoğlu, "Türkiye, dünyada yaşanan insanî dramlar karşısında hiçbir zaman sessiz kalmadı. Suriye'de yaşanan iç savaş nedeniyle ülkemizde bulunan Suriyeli misafirlerimiz için tüm imkânlarımızı seferber ettik. Vatandaşlarımız hangi sağlık hizmetini alıyorsa onlara da aynı hizmeti veriyoruz. Sağlık alanı dışında, gelişen ve insan sağlığını tehdit eden koşullar karşısında aynı duyarlılığı göstermeliyiz. WHO'ya bu noktada önemli görevler düşüyor." dedi.