Düğünde zehirlenenlerin sayısı 45'e yükseldi
Kuşadası'nda konuk olarak katıldıkları sünnet düğününde ikram edilen yemekten zehirlenenlerin sayısı 45'e yükseldi.
2012.09.13 23:48 - Son Güncellenme: 2012.09.13 23:48 - Güncel - HABER MERKEZİ
Kuşadası'na bağlı Ege Mahallesi'ndeki Tütüncüler Sitesi'nde gerçekleştirilen sünnet düğününde konuklara tavuk, pilav, ayran ve tatlı ikram edildi. Yemeklerin yenilmesinden kısa bir süre sünnet düğünü konuklarından 8'i çocuk 22'si zehirlenme şüphesiyle Kuşadası Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Zehirlenenlerin tedavisi sürerken, aynı düğüne katılan 2'si çocuk 15 kişi daha hastaneye geldi. 20 kişi tedavilerinin ardından taburcu edilirken, 25 kişi yoğun bakıma alındı.
Savcılık, olayla ilgili soruşturma başlattı.