'Dudaklarımda bir şey yok'

'Dudaklarımda bir şey yok'

Sosyetik güzel Hande Acar, dudaklarına silikon taktırdığı iddialarını yalanladı: "Parlatıcı sürmüştüm, o biraz kalın gösterdi, her şeyim doğal."

2012.07.10 15:56 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
'Dudaklarımda bir şey yok'

Eşi Erdinç Acar'la gittiği bir davette dudaklarının aşırı kalınlığı dikkat çeken ve 'silikonu abartmış' yorumlarıyla karşı karşıya kalan sosyetik güzel Hande Acar kendini savundu: "Bu resim felaket. Dudaklarım gerçekten kötü görünüyor ama yakından öyle değil. Öyle görünse 1 dakika durmam, hemen doktora müdahale ettiririm. Biraz parlatıcı sürünce olduğundan kalın görünüyor. 6 yıl önce dudaklarıma dolgu enjekte ettirmiştim, pişman olup 3 yıl önce Serdar Eren'e çıkarttırmıştım. Şu an dudaklarımda hiçbir şey yok, doğal. Hala taş gibiyim"
(Vatan)

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2012.07.10 15:56 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A