DSP moral buldu

DSP moral buldu

DSP İzmir'in Torbalı İlçesi'nde 200 kişiye rozet taktı. İl Başkanı Selçuk Karakülçe, demokraktik solcuların seçime heyecanla hazırlandıklarını, katılımların süreceğini söyledi.

2014.01.23 11:36 - Son Güncellenme: 2014.01.23 11:37 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
DSP moral buldu

 

 

İzmir'de Büyükşehir Belediye Başkan adayı arayışını sürdüren DSP, ilçelerde adaylarını açıklıyor. DSP Torbalı'da Genel Cerrah İbrahim Öz ile seçim yarışına girecek. Partinin Torbalı İlçe Başkanlığı'nda düzenlenen törenle 200 kişiye ak güvercin rozeti takan DSP İl Başkanı Selçuk Karakülçe, demokraktik solcuların seçime heyecanla hazırlandıklarını, katılımların süreceğini belirterek, "Partiye katılımlar seçim öncesi örgüte moral oluyor. Taze kanla yolumuza devam edeceğiz. DSP her ilçede kendi adayları ile yarışa girecek" dedi.

 

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2014.01.23 11:36 - Son Güncellenme: 2014.01.23 11:37 - HABER MERKEZİ
A