DSÖ: Gazze'deki El-Avde Hastanesi'nde iki sağlık personeli görevi başında öldürüldü
İsrail tam iki ay 3 gündür Gazze'ye bomba yağdırıyor. Durmak bilmeyen saldırıların bu kez hedefinde hekimler var. Dünya Sağlık Örgütü, Gazze Şeridi'nin kuzeyinde yer alan El-Avde Hastanesi'ndeki iki sağlık personelinin görevdeyken öldürüldüğünü açıkladı.
2023.12.10 10:05 - Son Güncellenme: 2023.12.10 10:14 - Güncel - HABER MERKEZİ
Karar'ın haberine göre, Dünya Sağlık Örgütü sosyal medya platformundan yapılan paylaşımda, "Gazze Şeridi'nde sağlık hizmetlerine yönelik devam eden saldırılardan dehşete düşmüş durumdayız" ifadesi yer aldı.
El-Avde Hastanesi'nin 5 Aralık'tan bu yana kuşatma altında olduğu aktarılan açıklamada, burada iki sağlık personelinin hastane içinde görevi başında öldürüldüğü belirtildi.