DSİ içme suyu hattında göçük: 3 işçi öldü!

DSİ içme suyu hattında göçük: 3 işçi öldü!

Aydın'ın Nazilli ilçesinde Devlet Su İşleri (DSİ) tarafından sulama kanalı açma çalışmaları sırasında göçük meydana geldi. Toprak altından kalan 3 işçi hayatını kaybederken, 1 işçi yaralı olarak kurtarıldı.

2024.07.14 19:41 - Son Güncellenme: 2024.07.14 20:42 - Güncel - İHA
A
DSİ içme suyu hattında göçük: 3 işçi öldü!
01:26 DSİ içme suyu hattında göçük: 3 işçi öldü!

İLGİLİ VİDEO

DSİ içme suyu hattında göçük: 3 işçi öldü!

Yeşil Mahalle'de içme suyu isale hattı kazı çalışmalarında göçük meydana geldi.

Haber verilmesiyle bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi.

DİĞER İŞÇİLER ARANIYOR

Toprak altında 4 işçi kaldı. 

Göçük altındaki işçilerden biri kurtarıldı. 3 işçinin ise cansız bedenleri bulundu.

"BORU PATLAYINCA GÖÇÜK OLUYOR"

Aydın Valisi Yakup Canbolat, "DSİ içme suyu projesi çalışmasında bir göçük var. Bir vefat var, bir kişi kurtarıldı. 2 kişi de göçük altında. Kurtarma çalışması devam ediyor. Sulama kanalındaki boruya denk geliyor. Boru patlayınca göçük oluyor. Bölgeye ekipler sevk edildi." dedi.

ÖZGÜR ÖZEL: MİLLETİMİZE BAŞSAĞLIĞI DİLİYORUM

"Aydın'ın Nazilli ilçesinde içme suyu isale hattı kazı çalışması sırasında meydana gelen göçükte yaşamını yitiren 3 kişiye Allah'tan rahmet, ailelerine ve milletimize başsağlığı diliyorum."

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.07.14 19:41 - Son Güncellenme: 2024.07.14 20:42 - İHA
A