DP Gemlik teşkilatı toplu istifa etti

DP Gemlik teşkilatı toplu istifa etti

Gemlik Demokrat Parti ilçe yönetim kurulu, toplu olarak görevlerinden istifa etti.

2012.04.18 11:15 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
DP Gemlik teşkilatı toplu istifa etti

DP İlçe Başkanı Ferhat Kurt, başkanlığında son toplantısını parti merkezinde yaptı. Başkan Kurt, genel merkezin ve il teşkilatının sunduğu şartlar altında çalışmalarının imkansız hale geldiğini ifade ederek, "10 yıldır ilçe başkanlığını yaptığım DP ilçe yönetiminden istifa ediyorum. Partimden istifa etmiyorum. Görevimden istifa ediyorum. Benden sonra kim bu görevi daha iyi yapmak istiyorsa gelsin yapsın. Bir işi layıkıyla yapamıyorsan bırakacaksın. Genel Merkez'de Ahmet Uyanık, il yönetiminde Füsun Yaşar olduğu müddetçe, DP'nin yaşama şansı yoktur. DP'nin misyonu bitmiştir. Bu haliyle devamı mümkün değildir. Kangren olmuş bir parmak ilaçla tedavi olmaz. O parmak kesilmelidir" dedi.
Konuşma sonrası ilçe yönetim kurulu üyesi Safiye Çevik dışındaki 18 yönetim kurulu üyesi istifasını imzaladı.

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2012.04.18 11:15 - Son Güncellenme: 1970.01.01 02:00 - HABER MERKEZİ
A