Down Sendromu'nu bir hastalık olarak görmedim...
1 yaşında Ediz adında Down Sendromlu bir oğlu olan şarkıcı Özgün: Bu durumu hastalık olarak görmüyorum. Benim için önemli olan bunu duyduğum an değil; Ediz'i kucağıma ilk aldığım zaman hissettiklerimdi. Çok acayip bir şeydi; sanki kalbi avuçlarımda atıyordu. Biz bir bebek bekliyorduk, Allah bize bir melek gönderdi
2016.03.28 12:18 - Son Güncellenme: 2016.03.28 12:18 - Magazin - HABER MERKEZİ
Pop müziğin sevilen isimlerinden Özgün, Ankara Devlet Konservatuvarı Viyola Bölümü'nü bitirip Cumhurbaşkanlığı Senfoni Orkestrası'yla çalışmış bir sanatçı. Buna rağmen; 'Elveda' şarkısını yazdıktan sonra "Ben de tanınmalıyım, ben de bineceğim o arabalara, bekle beni İstanbul" diyerek belki de en doğru kararı vermişti hayatında... Başarılı sanatçının geçen yıl doğan oğlu Ediz, gözlerini dünyaya Down Sendromlu olarak açmıştı.