Dörtyol'da otomobil TIR'ın altına girdi: 2 ölü

Dörtyol'da otomobil TIR'ın altına girdi: 2 ölü

 HATAY'ın Dörtyol İlçesi'nde otomobil TIR'ın altına girdi. Kazada otomobilde bulunan 2 kişi yaşamını yitirdi.

2016.02.11 17:54 - Son Güncellenme: 2016.02.11 17:54 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Dörtyol'da otomobil TIR'ın altına girdi: 2 ölü

Dün akşam saatlerinde İskenderun'dan Erzin'e giden 32 yaşındaki Fehmi Yılmaz yönetimindeki 31 YB 888 plakalı otomobil, Dörtyol E-5 Karayolu ile TEM Otoyolu bağlantı kavşağında, Adana'dan İskenderun'a giden F.A. (50) yönetimindeki 73 SR 913 plakalı TIR'ın altına girdi. Kazada sürücü Fehmi Yılmaz ile yanındaki arkadaşı 30 yaşındaki Ömer Keskin, hurdaya dönen araçta sıkışarak ağır yaralandı. 

İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından sıkıştıkları yerden çıkarılan Yılmaz ve Keskin kaldırıldıkları hastanelerde tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi. Polis, TIR sürücüsü F.A.'yı gözaltına aldı. Kazayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.11 17:54 - Son Güncellenme: 2016.02.11 17:54 - HABER MERKEZİ
A