Dörtlü finale kalanlar belli oldu

Dörtlü finale kalanlar belli oldu

Bayanlar Voleybol 2. Ligi'nde dörtlü finale yükselen takımlar belli oldu.

2013.04.08 13:47 - Son Güncellenme: 2013.04.08 13:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Dörtlü finale kalanlar belli oldu

Bayanlar Voleybol 2. Ligi'nde 1. ve 2. Grup yarı final müsabakalarının ardından dörtlü finale yükselen takımlar belli oldu.

Kocaeli Şehit Polis Topaloğlu Spor Salonu'nda oynanan yarı final karşılaşmalarının ardından 1. Grup'tan Halkbank Gazi Üniversitesi ve Salihli Belediyesi ile 2. Grup'tan Karşıyaka ve Çanakkale Belediyesi takımları dörtlü finale yükseldi.

Dörtlü finale yükselen takımlar, 14-16 Nisan tarihlerinde Alanya'da yapılacak final maçlarında Acıbadem Bayanlar Ligi'ne yükselmek için mücadele edecek. Maçların ardından ilk iki sırada yer alan takımlar bir üst lige yükselecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.08 13:47 - Son Güncellenme: 2013.04.08 13:47 - HABER MERKEZİ
A