Dört büyüklerin faaliyet raporları açıklandı!

Dört büyüklerin faaliyet raporları açıklandı!

'Dört büyükler' olarak isimlendirilen Süper Lig takımlarından Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor; 1 Haziran - 30 Kasım 2023 tarihleri arasındaki altı aylık faaliyet raporlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) bildirdi.

2024.01.20 16:28 - Son Güncellenme: 2024.01.20 16:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Dört büyüklerin faaliyet raporları açıklandı!

Karar'ın haberine göre, Dört büyüklerin faaliyet raporları açıklandı: En çok kar ve zarar eden kulüpler Süper Lig ekiplerinden Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor altı aylık faaliyet raporlarını KAP'a bildirdi. Açıklanan raporlara göre; en fazla kar eden kulüp Fenerbahçe olurken Trabzonspor da en çok zarar eden kulüp olarak kayıtlara geçti.

Açıklanan rakamlara göre; bahsi geçen zaman diliminde en fazla kar eden kulüp Fenerbahçe oldu.

Galatasaray: 34 milyon TL kar

Beşiktaş: 459 milyon TL zarar

Trabzonspor: 854 milyon TL zarar.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.01.20 16:28 - Son Güncellenme: 2024.01.20 16:29 - HABER MERKEZİ
A