Dört büyüklerin faaliyet raporları açıklandı!
'Dört büyükler' olarak isimlendirilen Süper Lig takımlarından Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor; 1 Haziran - 30 Kasım 2023 tarihleri arasındaki altı aylık faaliyet raporlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) bildirdi.
2024.01.20 16:28 - Son Güncellenme: 2024.01.20 16:29 - Spor - HABER MERKEZİ
Karar'ın haberine göre, Dört büyüklerin faaliyet raporları açıklandı: En çok kar ve zarar eden kulüpler Süper Lig ekiplerinden Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor altı aylık faaliyet raporlarını KAP'a bildirdi. Açıklanan raporlara göre; en fazla kar eden kulüp Fenerbahçe olurken Trabzonspor da en çok zarar eden kulüp olarak kayıtlara geçti.
Açıklanan rakamlara göre; bahsi geçen zaman diliminde en fazla kar eden kulüp Fenerbahçe oldu.
Galatasaray: 34 milyon TL kar
Beşiktaş: 459 milyon TL zarar
Trabzonspor: 854 milyon TL zarar.