Donmak üzereyken kurtarıldı

Donmak üzereyken kurtarıldı

KAYSERİ'nin Develi ilçesinde soğuktan donmak üzereyken bulunan atmaca, bakımı yapıldıktan sonra doğaya bırakıldı.

2013.12.17 11:15 - Son Güncellenme: 2013.12.17 11:15 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Donmak üzereyken kurtarıldı

 

Develi ilçesi Yenimahalle'de oturan ve burada besicicilik yapan 25 yaşındaki Emre Şişli ,bahçedeki yem torbalarının arasında bir atmaca buldu. Gece bölgede eksi 20 dereceye kadar inen soğuktan etkilendiği anlaşılan Atmaca, Emre Şişli tarafından Develi Belediyesi Veteriner Müdürlüğü'ne teslim edildi. Yırtıcı kuşlar sınıfına giren atmaca, 3 gün tavuk eti ile beslenip Belediye Veterineri Kürşat Kaliber'in kontrolünden sonra, hava sıcaklığının gündüz eksi 2 dereceye kadar geridelediği Develi ilçesi yakınlarındaki Sultansazlığı Kuş Cenneti'nde doğaya bırakıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.17 11:15 - Son Güncellenme: 2013.12.17 11:15 - HABER MERKEZİ
A