Donmak üzereyken bulundu

Donmak üzereyken bulundu

Konya'da yolunu kaybeden ve donmak üzereyken bulunan flamingo jandarmaya teslim edildi.

2015.01.10 18:41 - Son Güncellenme: 2015.01.10 18:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Donmak üzereyken bulundu

Konya'nın Ereğli ilçesinde, akşam saatlerinde bulunan flamingo görenleri şaşırttı. -20 dereceyi bulan soğuk havada flamingoyu görenler hayvanı alarak İlçe Jandarma Komutanlığına götürdü. Donmak üzereyken bulunan flamingo sıcak odaya alınarak beslendi. Jandarma personelinin yakından ilgilendiği flamingonun Doğal Hayatı Koruma Şubesine teslim edileceği bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2015.01.10 18:41 - Son Güncellenme: 2015.01.10 18:41 - HABER MERKEZİ
A