Donma nedeniyle ısınma problem olmuş

Donma nedeniyle ısınma problem olmuş

Sağlık Bakanlığı:Borulardaki donma nedeniyle hastanenin bazı bölümleri ısınamadı

2013.12.23 20:51 - Son Güncellenme: 2013.12.23 20:53 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Donma nedeniyle ısınma problem olmuş

Sağlık Bakanlığı bugün bazı internet sitelerinde yer alan "Diyarbakır Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin ısıtma sistemindeki arıza nedeniyle hastaların kendi getirdikleri ısıtıcılarla ısınmaya çalıştığı" yönündeki haberlerle ilgili açıklama yaptı. Hava şartlarına bağlı olarak ısıtma sistemindeki borularda meydana gelen donma nedeniyle hastanenin bazı bölümleri tam olarak ısınamadığını belirten Bakanlık, problemin giderilmesi için ekiplerin çalıştığını bildirdi.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, "Bugün bazı internet sitelerinde 'Diyarbakır Eğitim ve Araştırma Hastanesinin ısıtma sistemindeki arıza nedeniyle hastaların kendi getirdikleri ısıtıcılarla ısınmaya çalıştığı' yönündeki haberlerle ilgili olarak aşağıdaki açıklamanın yapılmasına gerek görülmüştür. Son günlerde yurdun büyük bölümünde olduğu gibi Diyarbakır da ağır kış şartları ve aşırı soğuklar görülmektedir. Bu hava şartlarına bağlı olarak ısıtma sistemindeki borularda meydana gelen donma nedeniyle Hastanenin bazı bölümleri tam olarak ısınamamaktadır. Bu bölümleri kullanan hastalarımızın sağlığı açısından son derece önemli olan problemin giderilmesi için ekipler yoğun bir şekilde çalışmaktadır. Söz konusu arıza kısa sürede giderilecektir." denildi.
 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.23 20:51 - Son Güncellenme: 2013.12.23 20:53 - HABER MERKEZİ
A