Donald Trump, Netanyahu ile ilk kez bir araya geldi

Donald Trump, Netanyahu ile ilk kez bir araya geldi

ABD Başkanı Donald Trump, göreve gelmesinin ardından İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile ilk kez bir araya geldi.

2017.02.15 20:39 - Son Güncellenme: 2017.02.15 20:40 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Donald Trump, Netanyahu ile ilk kez bir araya geldi

ABD Başkanı Donald Trump, göreve gelmesinin ardından liderlerle bir araya gelmeye devam ediyor. Trump, daha önce telefon görüşmeleri yapan İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ile ilk kez yüz yüze görüşme için bir araya geldi. Trump, Netanyahu'yu Beyaz Saray'ın kapısında karşıladı. Yapılacak ikili görüşmenin Orta Doğu politikaları ile ilgili olması bekleniyor.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2017.02.15 20:39 - Son Güncellenme: 2017.02.15 20:40 - HABER MERKEZİ
A