Domuz gribi yeniden hortladı

Domuz gribi yeniden hortladı

Bir dönem bir çok insanı etkileyen "Domuz gribi" sebebiyle 10 kişinin daha hayatını kaybettiği belirtildi.

2014.01.07 08:40 - Son Güncellenme: 2014.01.07 08:41 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
Domuz gribi yeniden hortladı

Alberta Eyalet Sağlık Bakanlığı'ndan Dr. James Talbot, yaptığı açıklamada, eyalet genelindeki domuz gribi vakalarının hızla arttığını ve halen 40'ın üzerinde hastanın yoğun bakımda olduğunu kaydetti.

Son 24 saat içinde yaşları 18 ile 64 arasında değişen 10 hastanın domuz gribine yol açan H1N1 virüsü nedeniyle öldüğünü açıklayan Talbot, aşılama çalışmalarında eyalet nüfusunun yüzde 23'üne ulaştıklarını belirtti.

Öte yandan, Saskatchewan eyaleti ile başkent Ottawa'da da etkili olan domuz gribi yüzünden ölümlerin artmasından endişe ediliyor.

Ülke genelinde daha önce 9 kişi daha domuz gribinden hayatını kaybetmişti.

 

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2014.01.07 08:40 - Son Güncellenme: 2014.01.07 08:41 - HABER MERKEZİ
A