Dolabın içine girdi!

Dolabın içine girdi!

Şarkıcı Ziynet Sali, önceki gece Beyoğlu'nda sahneye çıktı. "Beş yıldır böyle bir mekanda sahne almıyordum, özlemişim" diyen ünlü şarkıcı, daha sonra arkasında duran dolabın kapağını açıp içine girdi.

2016.02.12 13:28 - Son Güncellenme: 2016.02.12 13:28 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
Dolabın içine girdi!

Renkli görüntüler sergileyen Sali, "Böyle karanlık daha güzel oluyormuş" dedi. Sıla, Kubat ve Funda Arar'ın da izlediği Sali, "Yeni bir projemiz var. Yapacağımız düet, Türkiye'de bir ilk olabilir" dedi. 

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.02.12 13:28 - Son Güncellenme: 2016.02.12 13:28 - HABER MERKEZİ
A