Doktor intihar etti

Doktor intihar etti

ŞIRNAK'ın Cizre İlçesi Devlet Hastanesi'nde yaklaşık 10 yıldan beri görev yapan 58 yaşındaki Doktor İsmail Vesek, tabanca ile başına ateş ederek intihar etti. Bölge genelinde çok sevilen Vesek'in ölüm haberi, sevenlerini yasa boğarken, acı haberi duyanlar, hastaneye akın etti.

2013.12.06 20:20 - Son Güncellenme: 2013.12.06 20:21 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Doktor intihar etti

Bölgedeki bir çok şehirdeki hastanelerde görev yapan ve halk vatandaşlar tarafından çok sevilen Doktor İsmail Vesek, yaklaşık 10 yıldan beri görev yaptığı Cizre İlçesi'nde tabanca ile kafasına bir el ateş ederek hayatına son verdi. Saat, 13.30'da babasına ait evde kimsenin olmadığı bir anda, henüz bilinmeyen nedenle tabanca ile kafasına bir el ateş eden Vesek, silah sesi üzerine eve gidenler tarafından yaralı olarak bulundu. Cizre Devlet Hastanesi'ne götürülen Vesek, görev yaptığı hastanede meslektaşlarının 3 saat süren çabasına rağmen kurtarılamadı. Cizre Cumhuriyet Başsavcısı tarafından yapılan ön otopsinin ardından Doktor İsmail Vesek'in cenazesi, sevenlerinin omuzunda, Diyarbakır Adli Tıp Kurumu'na gönderildi.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.12.06 20:20 - Son Güncellenme: 2013.12.06 20:21 - HABER MERKEZİ
A