Doğu Perinçek oyunu İstanbul'da kullandı

Doğu Perinçek oyunu İstanbul'da kullandı

Vatan Partisi Genel Başkanı ve cumhurbaşkanı adayı Doğu Perinçek, oyunu kullanmak üzere saat 14.00'da eşi Şule Perinçek ile Şair Nedim Ortaokuluna geldi. Perinçek ailesi oylarını 1154 numaralı sandıkta kullandı.

2018.06.24 15:00 - Son Güncellenme: 2018.06.24 15:02 - Siyaset - HABER MERKEZİ
A
Doğu Perinçek oyunu İstanbul'da kullandı
02:36 Cumhurbaşkanı adayı Doğu Perinçek oyunu kullandı

İLGİLİ VİDEO

Cumhurbaşkanı adayı Doğu Perinçek oyunu kullandı

Perinçek, oyunu kullandıktan sonra basın mensuplarına yaptığı açıklamada, "Büyük Türk Milleti, yarın dünya güneşin etrafında dönmeye devam edecek. Türkiye'nin önünde göreceksiniz 1-2 yıl içinde çok büyük çözümler var ve Türkiye Atatürk rotasına tekrar girecek." dedi.

Seçim sonuçlarını partisinden takip edeceğini belirten Doğu Perinçek, açıklamasının ardından okuldan ayrıldı.

Türkiye sandık başına gitti

İLGİLİ GALERİ

Türkiye sandık başına gitti

Siyasetçiler oylarını kullandı!

İLGİLİ GALERİ

Siyasetçiler oylarını kullandı!

Diğer Siyaset Haberleri için tıklayın


2018.06.24 15:00 - Son Güncellenme: 2018.06.24 15:02 - HABER MERKEZİ
A