Doğayla iç içe
MUĞLA'nın Bodrum İlçesi'nde, sıcak ve güzel havayı görenler kırlara akın etti, piknik yapmanın keyfini yaşadı.
2013.04.09 11:20 - Son Güncellenme: 2013.04.09 11:20 - Yaşam - HABER MERKEZİ
Bodrum'daki güneşli ve sıcak hava, ilçede yaşayanların yanı sıra tatile gelenlerin de yüzünü güldürdü. Kızılağaç ve Çiftlik köylerindeki kırlara gidenler papatya, lale ve gelincik topladı. Bazıları da kırlarda sereserpe uzandı. Gün boyu doğayla içiçe olanlar huzur içinde evlerine döndü.