Doğalgazın yarısını 5 şehir tüketti! Bursa'da listede

Doğalgazın yarısını 5 şehir tüketti! Bursa'da listede

EPDK verilerine göre, Türkiye'de ocak ve şubat aylarında toplam 10 milyar 460 milyon metreküp doğalgaz tüketildi. En fazla doğalgaz kullanan şehirler arasında Bursa ilk 5'te yer alıyor.

2016.04.27 14:23 - Son Güncellenme: 2016.04.27 14:25 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Doğalgazın yarısını 5 şehir tüketti! Bursa'da listede

En fazla doğalgaz tüketilen iller İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Kocaeli olarak sıralandı.

Söz konusu 5 şehirde kullanılan doğalgaz miktarı, 5 milyar 310 milyon metreküple toplam tüketimin yaklaşık yüzde 51'ini oluşturdu.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2016.04.27 14:23 - Son Güncellenme: 2016.04.27 14:25 - HABER MERKEZİ
A