Doğa Koleji öğrencileri Kent Meydanı AVM'de 'Kadına Şiddete Hayır' dedi...
Doğa Koleji öğrencileri Kent Meydanı AVM'de "Kadınların mesajı var" isimli bir etkinlik düzenledi. 8 Mart Salı günü gerçekleşen Kadınlar Günü'ne özel etkinlikte öğrenciler kadınlara yönelik şiddete dikkat çektiler.
2016.03.09 11:39 - Son Güncellenme: 2016.03.09 11:41 - Magazin - HABER MERKEZİ
ERSEL NALBANT/BURSADABUGUN.COM
Doğa Koleji öğrencileri etkinlik kapsamında kırmızı balonlar dağıttılar ve misafirlerine balonların üzerine şiddetin son bulmasına yönelik mesajlarını yazdırdılar. 8 Mart Kadınlar Günü'nde bir farkındalık yaratmak için yola çıktıklarını söyleyen öğrenciler AVM misafirlerinden tam not aldılar.



