DNA'nın kayıp yarısı bulundu

DNA'nın kayıp yarısı bulundu

Washington Üniversitesi yeni bir DNA sarmalı kodu keşfetti.

2013.12.16 17:47 - Son Güncellenme: 2013.12.16 17:49 - Sağlık - HABER MERKEZİ
A
DNA'nın kayıp yarısı bulundu

Washington Üniversitesinin SCİENCE dergisinde yayınladığı makalede, DNA içinde ikinci bir sarmal yapı bulunduğu açıklandı.

1961'de ilk çözülen genetik kod, hücrelerin nasıl protein yaptıklarını gösteriyor. İkinci kod, genleri nasıl kontrol edeceğiyle ilgili hücreye talimat veren bilgiyi içeriyor.

RESMİN YARISINI KAÇIRMIŞIZ
Araştırmayı yürüten John Stamatoyannopoulos, "Şimdi insan genomunu okuma hakkında temel varsayımda resmin yarısını kaçırdığımızı biliyoruz. Yeni bulgular, DNA'nın inanılmaz güçlü bilgi depo düzeneği olduğuna ışık tuttu" dedi.

Bu keşif hastalıkların tedavisine ışık tutabilir.

Diğer Sağlık ve Beslenme Haberleri için tıklayın


2013.12.16 17:47 - Son Güncellenme: 2013.12.16 17:49 - HABER MERKEZİ
A